dimarts, 15 de desembre del 2009

Un comentari

Pep ha escrit un comentari nou a l'entrada "ELECCIONS PRIMÀRIES: una alternativa democràtica i...":
Hola Germà, aquest Bloc em sembla una bona idea. Jo et puc dir que les meves motivacions centrals a l'Ajuntament no és la tasca sindical, això no vol dir que no tingui interès pel tema i el meu propi criteri. En aquest sentit la meva crítica fonamental, més enllà de l’acció sindical dels sindicats, és la anul•lació que s’ha fet dels organismes apartidistes ( cte. de personal ) entenent a aquests com l’espai unitari de l’acció sindical del conjunt de delegats escollits pels treballadors de l’Ajuntament.La pràctica actual dels dos sindicats presents al cte. de personal, és una pràctica totalment antidemocràtica, ells decideixen que fer davant temes com el conveni o d’altres i si estan d’acord entre ells collonut i si no, es barallen entre ells i passen tant en un cas com l’altre de l’opinió de la gent.La meva intervenció a l’assemblea no pretenia una altre cosa que fer un toc d’atenció, sobre tot a la gent, i emmirallar a la gent davant del seu propi seguidisme acrític.Tu apuntes alguns temes de debat que em semblen interessants i atrevits. Segurament massa i tot per les direccions immobilistes dels sindicats de l’Ajuntament.Per acabar m’agradaria deixar clar que no fico al mateix sac als dos sindicats ( referent a la política desenvolupada ) si que ho faig en quan a les formes. I les formes avui per avui són molt important, per molt que alguns “ vells lluitadors de CCOO “ no ho creguin d’aquesta manera. Segurament aquests vells lluitadors, dels dos sindicats, haurien de deixar pas a nova gent i no tenir tanta por al buit.
Una abraçada
Pepito

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada